Monday, August 6, 2012

Surat chenta #1

adikku, aku masih merangkak di jalan ni. Takda apa yg istimewa tentang diriku. Takda apa yg layak utk dikagumi. Aku sedar diriku belum menjadi qudwah terbaik utkmu. Tetapi aku sungguh menghargai surat ini. Dan aku tak pandai utk membalasnya dgn kata-kata indah. Maka, aku mengirimkan sujud syukur kpd Allah atas anugerah taufiq dan hidayah yg Dia campakkan pd kita berdua. Jazakillah khayr adikku krn memberi peluang dan ruang utk aku menyantuni dirimu, menyentuh hatimu dan memimpin tanganmu kepada Sang Khaliq, maha Mencipta. 

Salam..
Dear kak mira.. 
JZKK utk setiap kebaikan yg kak mira berikan utk kami ye.
Secara personally utk nora..
Nora rasa terharu sgt dgn smgt juang kak mira dlm jalan ni..
Mudah2 mudahan nora dpt contohi kak mira..
Di saat kak mira mengagumi org lain, ketahuilah ada insan lain yang turut mengagumi dirimu..
And that person is me!
Nora mohon maaf sgt dgn kak mira klu nora ada tersilap kata2
mahupun kelakuan nora yg buat kak mira kecik hati..
Sesungguhnya nora masih belajar untuk berubah menjadi seorang yang lebih baik..
Dan byk lagi yg perlu nora belajar dan utk belajar tu, nora perlukan sokongan..
Harap kak mira dpt bersabar ye dgn nora..
Nora nak jadi org yg bkn shja memberi manfaat kpd diri sndiri
ttpi juga org lain..
Tp nora sedar byk lagi yg nora perlu belajar..
Dan nora akan berusaha utk cari ilmu tu..
nora taknak lepaskan hidayah yg Allah bagi..
takut dah takkan ada..
JZKK kak mira..
Nora sayang kak mira kerana Allah..
Love~

No comments:

Post a Comment